Rosa dagen

Idag är det rosa dagen i Falun. Jag trodde att det var rosens dag för när jag gick från träningen i morse så fick jag en rosa ros av tre små pojkar på stan. Jag trodde de sa att det var rosens dag men nu när jag var på stan fick jag det klart för mig att det var rosa dagen. Jag blev jätteglad av rosen, tänk vad en liten trevlig gest kan göra en dag.
När Patrik hade åkt hem så ringde jag till Viktoria och pratade med henne och Danne, astrevligt! De har typ världens bästa förhållande :) Ibland är det behövligt med lite terapisnack med en kär liten vän. Haha jag saknar terapistenen på Tjärna Ängar i Borlänge där jag brukade ha terapisnack med Faläng och ibland Micke. Det var nästan bland det bästa med att bo där :)

Har sprungit runt på stan ett par timmar. Träffade Camilla och strosade runt lite med henne. Jag var ute efter ett par stövlar, först hittade jag inga men efter en andra sväng in på Wedins hittade jag världens snyggaste stövlar!! Jag blir minst 5 cm längre i dom dessutom. Jag köpte en slimmad svart klänning på Gina Tricot med polokrage. Skiitsnygg! Så den ska jag ha på mig när jag och Patrik ska på dejt ikväll :) Vi ska på Bio och äta på Tzatziki. Grekmat I love. Det blir nog jättemysigt. Har precis bättrat på mitt nagellack så nu måste jag sitta här och torka tills Patrik kommer. Perfekt tillfälle till att blogga då.
Jag har kommit in i en period där mina humörsvängningar inte är att leka med. Fattar ni hur mycket Patrik får stå ut med? Helt sinnessjukt mycket.

.

Det är ju typiskt att jag inte ens kan ta en bild ordentligt. Det var ju meningen att ni skulle få se mina nya stövlar, hade jag stått 10 cm längre bak så hade ni kunnat se att det är rundad tå. De är heta!


Det är inte varje dag man får en sån här fin ros när man går utanför dörren.

Nu får Patrik gärna komma för jag börjar bli rastlös. He en kul kväll allihop!
Om brudarna SS vill hänga i morgonkväll ska jag bjuda dom på något jag ska tillverka alldeles på egen hand ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0