Ständigt trött

2 veckors ledighet är allt jag begär. Jag vill ha två veckor utan att läsa kurslitteratur eller att skriva arbeten. Två veckor utan att boka in pass på digitid. Två veckor utan att få sms från Proffice om lediga pass och sjuka medarbetare. Två veckor utan att kolla mailen. Hur svårt kan det vara att bara få lite ledigt?
Det är jobbigare att vara student än vad man kanske kan tro. Vi har aldrig ledigt. När det väl blivit sommar måste vi jobba för att få någon som helst inkomst. Har man tur har man inga inlämningsuppgifter över jul. Förra året satt jag på juldagen och tokpluggade på ett PM. Så vill jag inte ha det. Nu har jag pluggat på marknadsförings tentan i tre timmar och usch nu har jag redan tröttnat. Så nu åker jag hem och lägger mig i sängen under täcket ända tills det är dags för dansen ikväll. Dansen är väl det enda roliga som händer i mitt liv just nu. <---- haha nämen usch vad negativ jag låter.. ååååå nej bussen går om 4 minuter...

uppdaterar när jag kommer hem (efter jag sovit)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0