Working 7-12

Goder morgon allihopa! Klockan är ofantligt tidig och jag är pigg som en nötkärna. Varför säger man så för egentligen, nötkärna? Även om jag somnade sent igår så känner jag mig snuskigt utvilad. Idag ska jag jobba 7-12. Härlig tid, jag behöver ju inte ens ha lunch med mig. Att göra lunchlåda är bland det värsta jag vet. På tal om mat så gjorde jag värsta gourmetmiddagen igår efter dansen. Kyckling med ugnsgrillad kålrot, palsternacka och morot som jag hade penslat med soya kryddat med vitlök, salt, grillkrydda och svartpeppar. Lätt den bästa måltiden på länge. Och imorgon är det den bästa dagen på VÄLDIGT länge. PENGAR!!!!!!!!! Fattar ni hur fattig jag varit denna månaden? Jag är så fattig så att jag ligger -99 kr på kontot.

Gah nu måste jag äta färdigt gröten!

Kommentarer
Postat av: Elin

Varning varning för att övertrassera kontot för ofta! Om banken märker att man gör det frekvent kan de få för sig att ta ditt bankkort..!

2008-10-23 @ 10:08:31
URL: http://tribute.blogg.se/
Postat av: Tessan

glöm working 9-5! working 7-12 är grejen!

2008-10-23 @ 13:01:05
Postat av: Angelica

ja tessan berättade att det är inte bra att övertrassera. gah jag kommer aldrig få ta banklån!!9-5 jobb är såå 1999, nu är det en ny generation vilket innebär nya arbetstider, anpassade efter en stressig fritid.

2008-10-23 @ 13:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0