En helt vanlig kväll

Efter jag ätit hoppade jag in i duschen och nu luktar jag sådär oförskämt gott. Någon som vill komma och sniffa lite? Jag tror minsann det är dags att skaffa mig lite kroppskontakt inom snar framtid. Det börjar bli dags.
Ikväll har jag tillbringat massa tid med mig själv, Millan har varit och spextränat men nu har hon kommit hem så nu sitter vi vid köksbordet mitt emot varandra med varsin laptop.. Så är det att vara social år 2009. Jag har druckit två liter te och kissar hela tiden. Har fått till en härlig julstämning i fel årstid med tända ljus och chaité. Sitter och gör massa viktiga ärenden på nätet och nu tog jag mig en bloggpaus.


Tända ljus är mysigt oavsett vilken årstid det är


Ett stort glas med chaité.. Ni kommer väl ihåg hur mycket chai jag överkonsumerade i julas? En apelsin hade suttit fint till det här.


Viktiga ärenden, eller hur var det? Vad gjorde människan innan facebook kom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0