Minne som en ärthjärna

Jag började tågresan ner till Mjölby med ett jävla hjärnsläpp. Kom inte ihåg koden till mitt mobila bredband, det stod helt stilla innanför pannbenet på mig. Blandade ihop både visakortskod och koden till skolans passerkort, men sen äntligen började min hjärna fungera. Kroppen vaknar snabbare än hjärnan på mig. Hur skulle jag överleva fyra timmars tågresa utan  blogg och facebook? Och nej jag har inte tänkt plåga er med uppdatering vid varje tågstation som jag gjorde nån gång i höstas =) Då hade jag mindre kul på tåget minsann. Jag har bättre saker för mig, jag ska kolla upp kurser som går på engelska i de skolorna jag ska söka till som ligger i Tyskland. Kanske har glömt att berätta men jag har planer på att plugga höstterminen i Tyskland. Måste bort ett tag från Sverige känner jag och så är det alltid lita bra att öva på sin tyska lite.  Måste skriva ett personligt brev också till ansökan så det ska jag sitta och klura lite på. Men jag tror jag ska chilla lite fram till Ludviga och hoppas på att min hjärna börjat fungera då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0