One day in my life

Vilken toppendag det varit trots att jag varit i skolan sen kl halv 9. Var så obotligt trött i morse att jag snoozade i 40 minuter!? Dagen inleddes med föreläsning i familjerätt så nu vet jag allt om äktenskap. Och nä jag sja verkligen inte gifta mig och om jag mot förmodan gör det så ska det vara med en rik snubbe. Aldrig i livet att jag tänker på leva på lika ekonomiska villkor som min man om han tjänar betydligt mindre än mig (vilket han troligtvis kommer att göra). Mina pengar är mina pengar och jag ska göra alla mina ekonomiska inkomster till enskild egendom.. går det?

Efter föreläsningen käkade jag lunch på Waynes med Alexandra, snackade lite skit om karljävlar och dylikt. Äntligen en som förstått att karlar har en hjärna som en dinosaurie. Mycket trevlig lunch må jag säga,, hennes blogg hittar ni här http://bl0ndie.blogg.se


Här har ni Alexandra i egen hög person

Min kropp består utav två enorma bröst. De är så stora att jag inte ser marken jag går på.

Efter lunchen hade jag föreläsning i Marketing Kommunikation och efter den satt jag med Hanna och Terese på bänken utanför skolan och flamsade och tramsade. Nils tyckte vi var omogna, han har nog rätt :P Men roligt var det! Och på torsdag kommer terese till Falun och firar Valborg med oss!!!!! Kan inte tro att det är sant,, hon har ALDRIG festat med oss här. Elin kommer också så detta blir susen!

Nu ska jag strax iväg och träna! Tjupp!

Kommentarer
Postat av: hahah

då tor jag du får böja dej framåt så har du ju löst det problemet

2010-10-24 @ 10:03:22
Postat av: Anonym

då tror jag du får böja dej framåt så har du ju löst det problemet

2010-10-24 @ 10:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0