Valborgsmorgonbestyr

Kära läsare, klockan är nu i skrivandets stund 08.13 och fröken Angelica Karlsson har varit vaken i 2 timmar. Jajamensan, har man mycket att göra måste man stiga upp samtidigt som sängskvalstrerna drar sig tillbaka. Kl 06.20 var jag ute i den friska morgonluften och sprang, blev dock lite promenerande också för jag var lite seg efter springturen igår kväll.. hur fan ska jag klara av att springa London Marathon när jag knappt kommer framåt? Jag måste införskaffa mig ett par riktigt bra löparskor. Har tillochmed hunnit handla på hemköp, det öppnar kl 07.00 så det hade precis öppnat när jag sprungit klart. Så nu är engångsgrill och lax inhandlat tills dagens grillning. Borlängetjejerna kommer strax efter 12, då ska de besöka bolaget och trängas i köerna som jag förutspått, sedan blir det chill vid kålgårn hela dagen.


När man är ute och springer måste man se lite piffig ut, lite rosa piffar alltid upp.

Jag fick en chock när jag hällde tevatten i glaset, pang sa det och vattnet flöt ut. Ska inte ett latteglas klara värme?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag gissar att det var en spricka i det.



Har också handlat. Så nu är jag igång med marinad och grönskaksspett och grejer.

2009-04-30 @ 09:08:07
Postat av: emil

duktig du är som springer... hur ska jag klara av ditt tempo? fin bild du lyckades ta oxå.

2009-04-30 @ 10:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0