All byyyyy myyyyseeelf!!!!

Det känns som att jag blivit dumpad, jag ligger miserabelt i sängen och lyssnar på All by myself med Celine Dion. Sofia skriver på msn att jag ska rycka upp mig. Jag är uppryckt, jag vill bara spoona lite,, haha när jag flyttat till tyskland ska jag skaffa mig en tysk med Hitler Jugend-frisyr och spoona med, sexigt? NOT. Jag och Sofia har spenderat hela dagen i solen, efter att tryckt i oss en dagenefterpizza, den satt fint. Nu när jag längtat efter höst i flera regninga veckor så tittat solen fram, fan det är ju så man får solsting av att ens tänka på den. Hur ska jag överleva i Turkiet??!! Hold your horses.
Satan, jag har blivit kär. I flera stycken dessutom!? Malin sa till mig igår att man inte kan va kär i flera samtidigt,, typiskt tänkte jag, mitt liv har gått i spillror.

I drooooove all night,, to get toooooo yoouuuu!!! Celine Dion is the shit ju.


Så här blå har himmlen i Falun varit idag. Jag tror Gud straffar mig för mitt syndiga liv. Allt jag begär är lite gula löv på träden och ett par snygga stövlar med 7 cm klack som jag kan stoppa ner jeansen i. Jag är trött på ballerinaskor och gladiatorsandaler :P


hah gissa vem som gömmer sig bakom boken? Sofia har fått läxa i engelskan att läsa en bok. Sofia läser den svenska översättningen av Skriet från vildmarken. Får man göra så? Jag tror minsann jag ska ringa hennes fröken och skvallra =) mohahaha I am evil.


The showmonkey all by herself.


Min skugga är tamefan enorm.


Efter att legat flera timmar på filtar i gräset hade en mindre bunker bildats på gräsmattan. Jag kan tala om för trädgårdsmästaren att han aldrig mer behöver klippa gräset där. Runt omkring låg det övergivna vattenmelonsskal och fimpar om vartannat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0