Denna dagen ett helvete

Dagen började som ni vet åt helvete, ställde fram frukost som ingen åt. Jag åkte hem och var så trött att jag mådde illa, funderade ett tag på om jag var gravid men det var säkerligen bara tröttheten. Skulle precis slänga mig på sängen och dra täcket över huvudet när min chef ringer mig och säger att jag måste åka till jobbet i borlänge för han hade glömt sin nyckel och kom inte in. Helvetes kuk skrek jag efter jag lagt på samtidigt som tårarna sprutade ur ögonen på mig. Jag minns inte ens när jag var så jävla förbannad sist. Slarviga chef! Jag kommer garanterad bli egen företagare i framtiden, klarar inte av chefer. Jag ska bara styra över mig själv.

Dagen vände lyckligtvis när jag och Anna tog en sen lunch på Piacetto, deras lasange är fan great. Käkade världens största kärleksmums till efterrätt. Anna tog prinsesstårta, hon tyckte den smakade lite annorlunda, jag smakade på grädden och vi konstaterade att det var den suraste grädde någonsin, juuuhh,, Anna var snabbt framme vid kassan och klagade, hon fick ett nytt litet bakverk som plåster på såren. Det var blääää!
Ååå vi har pratat lite om våran trip till Turkiet, det ska bli så lovely. Vi var inne på Gina och shoppade, Anna köpte klänningar till resan. Jag köpte två bikiniunderdelar på Stadium, jag har närmare 20 underdelar nu.

Tack Anna för att du gjorde min dag till den bättre!




Hissen på jobbet går så långsamt så jag brukar roa mig med att ta bilder på mig själv. Vill ni veta hur många hissbilder jag har? Jag älskar min jeansjacka, skitsnygg.


Hon som räddade min dag. Anna är minst lika virrig som mig, om inte lite virrigare,, herre jävlar hur ska det gå när vi reser tillsammans?! pappa påminde mig iaf igår om att man kanske borde ha pass med sig om man ska komma in i turkland.


Visst ser det gott ut?


jag älskar älskar älskar kärleksmums


Mitt nya fynd från Gina, endast 49 kr på rea, en liten satinklänning med djupt urringad rygg. Den sitter som en smäck. Den kommer bli skitsnygg i vinter tillsammans med tjocka svarta strumpbyxor och ett par svarta eller bruna pumps, ohlalalala. men helvete Angelica, du är ingen modebloggerska, lägg av nu!!
Om ni undrar varför det är lite stökigt på golvet så är det för att jag är mitt uppe i en flytt :P

Klockan är 18.45, jag ska sova!

Kommentarer
Postat av: BEATRICE GOTLÄNNING [foto]

sv. det ska jag när det är sol :D

2009-08-04 @ 21:04:23
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Anna

jag ska försöka.



vilken tur att din dag blev bättre! (:

2009-08-04 @ 21:18:19
URL: http://internatanna.devote.se
Postat av: therese

jo, men såklart man kan åka skridskor på sommaren. dom öppnar en ishall i närheten utav mig så nu jävlar :)

2009-08-04 @ 21:27:16
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0