Höst

Jag längtar till hösten när man kan tända ljus och krypa ner under täcket tillsammans med en bok samtidigt som regnet smattrar mot fönsterrutan. Är inte det mysigt så säg? Och satan vad té jag ska pimpla i mig hela hösten. Ni har väl inte missat att jag ska flytta till Tyskland? Jag ska hitta en tysk bratwurst att krypa ner under täcket med. Hmm undra om tyska killar är lika tråkiga som svenska killar.. lite småtorra om ni förstår vad jag menar. Jag är lite avundsjuk på Sara som bor i Australien, jag vill ha en surfare!

Nog om höstmys, höstmodet är det bästa som finns! Stövlar och stövletter, mmmmm.. mysiga koftor och halsdukar, I´m in love. Jag vill åka på romantisk weekend till Luxemburg. Hell no jag glömde, jag är ingen romantiker men jag jobbar på det :P

Nu ska jag, Johan Alexander den stora bort till Micke och Ingmarie för en fika!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åååh, jag älskar också hösten! Saknar den redan som fan! Menmen, antar att allt annat väger upp ganska bra ändå ;) När flyttar du till bratwurstland?

2009-08-26 @ 02:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0