Jag är en hemsk människa

Den värsta natten på länge, jag har haft mardrömmar så det smäller om det. Drömde att jag tappade min brorsson Alexander i golvet så han bröt armen, det var jättehemskt! Och så drömde jag att jag var tillbaka på distans och jobbade, det var ännu hemskare. Vilken jävla natt, det var inte ens värt att sova vidare, snoozade bara 10 minuter till skillnad från mina två timmars snoozningar. Jag dricker en smoothie med äpple, banan, persika och mjölk, tänkte gå och springa på löpbandet när friskis öppnar klockan 9.
Igår kväll/natt var jag duktig och packade resväskan, Turkiet here I come. Jag har tillochmed strukit kläderna så att det ser extra prydligt ut. 9 bikinisar är nedpackade, fan det borde väl räcka för en vecka :P


Det är en tragisk jävla dag idag, det känns som att någon kommer dö,, eller mitt hjärta kommer sluta slå iaf och lungorna punkteras. Jag förlitar mig på att njurarna håller mig vid liv, någon lever har jag inte efter denna sommaren. Det är sista dagen idag med Sofia, när jag kommer hem från Turkiet har hon flyttat för alltid. Jag vill inte! Ni som följt bloggen ett tag borde veta att hon och jag är som Piff och Puff. Bahhhhhhh gaaahhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0