Jag vill flytta nu :(

I flera månader har jag behövt städa upp efter min roomie, jag börjar tröttna, eller okej, jag tröttnade redan första veckan. Jag har gjort det fint i köket nu, diskat hennes jävla disk. Hon har förmåga att glömma diska ibland. Något som också är jävligt irriterande är att hon tror att soppåsen tömmer sig själv, varför slänga skräp i den när man ser att den väller över? Varför inte bara ta de 30 sekunder det tar att byta påse? Nej nej det överlämnar hon till mig. Hela lägenheten har blivit så sjukt snuskig, jag går inte in i stora badrummet längre för att det är så äckligt där. Det är fan en plåga att duscha när det ser ut så.

En gång hade hon fest, hon städade inte upp efter den på en hel vecka tills jag var tvungen att säga åt henne att städa upp efter sig. Jag gick i flera dagar och försökte pika henne, "hehe det är nästan så man blir full här inne" sa jag eftersom det luktade så mycket alkohol efter tomburkarna. Till råga på allt så kräktes en av hennes vänner i min säng,, tror ni hon bytte lakan i min säng? Nej nej det fick fina lilla Anna göra.. Tror ni hon tvättade lakanen? Absolut inte.

Alla gånger lägenheten sett ut som kaos har det varit jag som fått påminna henne om att vi borde städa. Förra veckan rann fan bägaren över för mig. Jag hade varit hemma i Gränna i över en vecka, jag hade städat lägenheten innan jag åkte. Den såg ut som ett helvete när jag kom hem. Min roomie lovade att städa efter sig. Tror ni hon gjorde det? Näää! Jag skulle ha fest på lördagen och hade velat att hon städade tills dess,, nej nej istället flyr hon staden så fick jag städa upp efter henne. Vi kom överens om att hon skulle få städa upp efter min fest.. Det gjorde hon naturligtvis inte.

Jag är så sjukt trött på att leka städerska i vår gemensamma jävla studentlägenhet. Jag ska ALDRIG mer dela lägenhet med någon.


Den här gamla grädden har stått i kylen i två veckor nu, det luktar surt som fan! Hur kan ignorera det så länge? Jag tänker inte diska den efter henne. Det är inte första gången hon lämnat gamla ruttnande saker i kylen. För några dagar sen var jag tvungen att slänga en möglig blodpudding, den var helt vit av mögel. Äckligt!

JAG VILL FLYTTA NUUUUUU!!!!!

Kommentarer
Postat av: Janne

Låter jobbigt det där... Förstår att du vill slippa ta hand om det!



Och en blodpudding blir ju inte godare för att den är möglig :)

2009-08-05 @ 12:26:04
URL: http://janne.netzorz.se
Postat av: annirene

svar: precis :)

2009-08-05 @ 12:49:21
URL: http://annirener.blogg.se/
Postat av: YAIYA

usch!! jag har varit med om samma sak.. :/

2009-08-05 @ 14:20:09
URL: http://ymperia.com/yaiya
Postat av: Lisette

tackar :)

2009-08-05 @ 16:05:13
URL: http://lindhekepp.blogspot.com
Postat av: malin

Heeej ;) fin blogg allt bra ?

2009-08-05 @ 16:44:13
URL: http://sjuttondeapril.blogg.se/
Postat av: falung

det är fan inte kul det där, å jag om nån vet hur det är :P micke skulle fan bott med camilla..

2009-08-05 @ 17:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0