Men hörru din slacker

Jag köpte mer flyttkartonger idag, tänkte plocka ner alla köksatiraljer. Flyttkartongerna står orörda, fan jag tog ett powernap, vaknade upp 2,5 timme senare. Satan jag sover ju mer än en bebis, jag måste vänja mig av vid mina långa powernaps, men har dock känt mig lite ur funktion idag. Vad jag mer måste göra är att packa resväskan så jag kommer iväg till det där turkiet nån gång, Anna har redan packat flera gånger och tillochmed gjort en packlista. Herre Gud min skapare när ska jag hinna?! Jag tror jag måste flytta till frankrike, där är det mer vanligt än ovanligt att folk har en städerska, jag vill ha en packerska. Sofia som ska plugga där nu får en städerska som ingår i hennes studentlägenhet, helt sjukt va?!


Så här såg det ut för två veckor sen när jag började flyttpacka, en jävla röra helt enkelt.


Alla skor som jag har slängt. 6 par stövlar så nu vet jag vad jag kommer shoppa i höst :)


Kommentarer
Postat av: elin

slänga skor? ge bort dem till välgörenhet, jag!

2009-08-11 @ 20:52:34
URL: http://tribute.blogg.se/
Postat av: elin

det är bra det mig tack, läser du ska till Turkiet, avis! Räcker det inte med att du ska flytta till Tyskland?



e ska va rejält utslitna då får jag hoppas!

2009-08-12 @ 10:42:56
URL: http://tribute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0