Total lycka

Som en skänk från ovan stod han där med sitt vackra ansikte. Jag trodde jag var i paradiset, jag nöp mig armen och upptäckte till min fasa att jag befann mig på Harrys rökruta. Det var som om tusen eldar brann i mitt hjärta, jag kunde inte tänka, jag stod där helt paralyserad. Jag hade hittat mannen i mina drömmar. Ödet förde oss samman och nu är det bara vi tills döden skiljer oss åt. Ack om han ändå kände likadant för mig som jag för honom. Givietvis tog jag reda på detta och vi satt vid regnbågens slut hela natten och pillade med vår skatt. Vårt kärleksbarn som gror som ett litet frö i min mage. Ty det var allt för längesen jag kände så här.

Ojoj nu snurrade jag bort mig redan i introt, tänk vad lite kärlek kan sätta sprätt i bollen. Förfesten igår var grymt trevlig, brudfest + Jonas, nya ansikten och ett kärt besök av allas vår Camilla. Utgång på Harrys var som utgång på Harrys brukar vara. Hanna gick hem tidigt, hon gillade inte inredningen. Camilla gick hem tidigt, hennes mage vändes ut och in.

Efterfest hemma hos Sofia med min nya kärlek (läderlappen), Sofias ragg med skägget och mannen med hatten. Jag var i mitt essä, jag pratade så mycket att jag fick ont i halsen. Jag var stjärnan i min egen standupshow.

Nu står Soffan här och svänger sina lurviga pattar i mitt ansikte, hon vill till OK och köpa glass, jag är inte den som är den, jag drar nu!

Bjuder på nakenbilder senare!. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0