Tröstshopping

Kände mig lite miserabel idag så jag spenderade timmar på Kupolen och tröstshoppade. Inte nog med att mitt hår var smutsigt och jag såg ut som ett vrak, imorgon är det två år sen som min lillasyster tog livet av sig. Så, ja jag tyckte jag förtjänade lite nytt i garderoben,, eller flyttkartongen snarare. Två år! Vart tog de åren vägen!? Helt jävla sjukt. Ikväll blir det vin, det känns som det enda rätta just nu. Lite vin och goda vänner, kan det bli bättre?! Håller på att laga mat till Sofia, jag skämmer bort henne minsann.


En volangklänning från Kappahl som jag tänkte ha när jag och Anna klubbar i Turkiet :)



Två nya bikini blev det också! En svart och en korallfärgad likadan. Stranden och solen here I come!!


En tunika från Gina som jag ska slänga på över bikinin från hotellet till beachen.

Nu är Sofia här och vänder chorizo i pannan!

Kommentarer
Postat av: bongo

för mycket kläder

2009-08-14 @ 14:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0