Simmning och hårklippning

Guess what I have done 2day? Simmat 2000 meter på rosenlundsbadet och klippt mig. Bra dag va? Var så längesen som jag simmade så jag hade nästan glömt bort hur skönt det var. För att inte tala om hur skönt det var att få håret klippt. Frisören frågade hur längesen det var som jag kippte mig,, öö hum jo det var i augusti det. Förklarade att jag bott i Tyskland hela hösten och inte vågade sätta mig i en frisörstol där,, hon förstod mig ;)
När jag strosade runt i Jönköping idag slog det mig hur unfashionable tyskarna är, de är två år efter vår tid. Dock ser alla i jkpg likadana ut,, hur ser man skillnad på sina vänner? Kallt är det till råga på allt.
Imorgon är det nyår, yey!




Jag trivs mycket bättre i kortare hår för mitt hår blir så tunnt annars.

Nu ska jag göra ett nytt album på facebook med det bästa från 2009! <3

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hallå i lådan! Det var inte igår! Hittade hit på något konstigt vis och började läsa. Kul läsning verkligen, men insåg snabbt att det är så himla längesen vi haft kontakt att du kanske inte ens minns mig? Ledtråd: vi gjorde London, sommaren 2007. Ha det så gott och hör av dej någon gång, vettja! Stor kRAM

2009-12-30 @ 21:57:10
URL: http://lillalotta.wordpress.com
Postat av: Micki

det är fint med kort hår :)

2010-01-04 @ 17:55:42
URL: http://baramicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0