Tänk vad lite..

Ja ni, tänk vad lite träning kan göra susen ibland. Kändes som en riktig pissdag idag, pluggat mycket och ätit dåligt. Övervägde att lägga mig på sängen och glömma bort dagen istället för att pallra mig den långa vägen till gymmet. Jag tog ett äpple och gick med tunga steg mot gymmet. Jag ångrar inte mitt val för en sekund. Började med ett spinningspass, ja okej det sög väl lite men svetten rann iaf. Jag saknar de glada spinninginstruktörerna på friskis i Falun och jag saknar den töntiga schlagermusiken på passen. Ett spinningpass till med techno och jag dör.
Efter spinningen var jag varm i kroppen och joinade Latino Moves klassen, jag shakade som aldrig förr framför speglarna. Mambo, cha cha cha! Pippiturn! Love it.

Och nu sitter jag här med en kopp hallon/choklad te och konverserar med Camilla. Hon ger mig Falu-updates. Nya utestället (eller borde jag kalla det innestället?) heter Åh. Åh! Hur kommer man ens på ett sånt töntigt namn?! Åhhhhh.


Angelica säger:
 haha
 är det bra där?
 stönklubben ååååååhhh
Camilla säger:
 hahaha exakt. mkt gnugga rumpa där.
 jaa alltså jag tycker faktiskt att det är rätt schysst.

Yes, Camillas rescensioner är alltid att lita på. Gnugga rumpa?! Synd att inte Sofia bor kvar i Falun för då vet jag vad man kan hitta henne om lördagkvällarna ;)
Åh is the place to be! Jariba!


Härlig random bild!

Kommentarer
Postat av: soffan

du saknar mina rumpgnuggningar, erkänn!

2009-12-09 @ 00:01:29
Postat av: Erica

Tjena! surfade runt lite och hittade din blogg om heilbronn, träffade en professor i veckan från din skola och han lyckades säljsnacka mig till att troligtvis söka dit i höst. Det låter ju roligt därnere så är det något du rekommenderar?

Själv går jag på mdh i västerås,pluggar också marknadsföring =)

Hör gärna av dig!

2009-12-13 @ 20:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0