Angelica the städerska

Men Parre för fan!!! hahahaha kunde du inte komma på nån bättre? Nja asså Ove är ett undantag bland mina truckförarfantasier.

Japp och där började vi inlägget med att svara på en kommentar. Vetskapen om att jag kan om jag vill sova till åtminstone kl 8 imorgon gör att jag är superpigg just nu. Jag har städat, diskat och fejat här hemma nu, hade dock behövt en dammsugare så imorgon ska jag minsann våldgästa Sofia och låna hennes dammsugare. Sofia, du måste hjälpa mig med "min lilla vän", han verkar vara lite ledsen, inte nog med att han är iskall, han är lite motvillig dessutom.
Min fredagskänsla har redan infunnit sig, ohlalalalalala! Har varit på danslektion ikväll, japp det blev bara en lektion för det andra dansnumret blev inte av så nu ska jag bara va med och göra ett Mamma Mia medley. Pjuh säger jag, hade nog inte hunnit med dubbla danslektioner iaf. Nackdelen är dock den att det är typ 4 småtjejer i min showgrupp nu som jaaaaa, de är lite malplacerade om man säger så.

Shit jag älskar verkligen att bo med mig själv, jag tror jag ska göra en kopp té och buffra upp mig i soffan =)
Mitt egna sällskap är oslagbart just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0