Angie the inredningsarkitekt

Nu har jag sprungit runt på Kupolen i Borlänge en halv dag och inhandlat lite prylar till min ekande lägenhet, tyckte att jag köpte jättemycket men det ser tyvärr fortfarande lika tomt ut. Jag ska ringa en byggfirma som kan sätta upp en vägg så att mitt vardagsrum halveras.. frågan är dock om Kopparstaden skulle ge sitt medgivande till detta lilla projekt.


Inser ni att jag monterat ihop två bord alldeles själv? Jag borde få en stor eloge. Jag älskar mina nya bord som jag inhandlade på IKEA i fedags, de gör mig upphetsad nästan. Att montera bord är lite utav min specialitet tror jag men däremot när det kommer till att hänga upp rislampor då skulle jag behöva en expert, fan det tog mig nästan 25 minuter att hänga upp en lampa.


Köpte mig ett litet vinställ på Lagerhaus för endast 99 kr. Den får stå på hyllan och trängas med mina samlarbjörnar från Harrods. Om 30 år när mina björnar fått ett högt samlarvärde ska jag sälja dom på ebay, de finns nämligen bara i ett begränsat antal, säljs vid jul och ser aldrig likadana ut. Mina björnar är mina kärlekar..

Batteriet i min mp3 är nu fulladdat så nu ska jag ta mig en liten promenad runt Tisken och filosofera lite och sen ska jag i min ensamhet ligga på soffan hela kvällen och se på tv, för nu har jag införskaffat mig en antennsladd på Jula.
Vad är det för söndagsfilm på fyran ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0