Det går vilt till på Sture

Min säng höll på att braka ihop. Resultatet av för mycket hoppandes i sängen blev att benen gav vika.


Benet ramlade av så av all min kraft lyfte jag på sängen och förfärades över dammråttorna som samlats inunder. Nu var inte dammråttorna det största problemet utan att min säng inte längre var en säng värdig en prinsessa på ärten.


Så jag plockade fram verktygslådan jag inhandlade på IKEA som jag haft mycket användning för och skruvade fast alla ben så att de sitter som berg. Det var en kraftansträngning men tvunget att göras. Jag såg för mitt inre hur mannen i mina drömmar ligger över mig med mina ben snyggt uppslängda på hans axlar och precis när han ska till att befrukta mina äggstockar så faller sängen ihop.

Hur hade det sett ut på mitt knull-CV liksom så jag tänkte att det var lika bra att ta tag i saken och skruva lite. Nu ska jag fördriva lite tid innan mina gäster kommer,, sen ska vi korka upp!! Jariba! Jag är redo, sängen är redo, kylskåpet är laddat, är ni redo?

Kommentarer
Postat av: Emmah

kolla in min blogg om vardagsliv, mode, shopping, diskusioner, kändisskvaller osv. :)

http://emach.blogg.se



lägg gärna till mig på bloglovin!

2009-02-21 @ 17:33:13
URL: http://emach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0