Hjärtekrossare

Hahaha jag har tydligen blivit en älskvärd hjärtekrossare. Min kära vän skrev på fejjan att han älskar mig, jag ville skapa lite drama och kände att jag var tvungen att konfrontera honom om detta över en allvarlig msn konversation. Jag trodde att jag skulle avsluta den här konversationen med att tyvärr måste förklara för den stackars killen att det aldrig kommer bli något,, slutade dock med att det var jag som blev den stora förloraren.

Jag har bytt ut hans namn till alias "Hjärtkrossad karljävel".

Angelica säger:

åh älskar du mig

Hjärtkrossad karljävel säger:

när ska du komma till mig?

Hjärtkrossad karljävel säger:

jaaaa

Hjärtkrossad karljävel säger:

jag vet du inte älskar mig...

Hjärtkrossad karljävel säger:

men lilla du, tycker du inte att vi borde prata om detta face to face

Hjärtkrossad karljävel säger:

är du i borlänge imorgon? sa vi kan träffa

Angelica säger:

nope tyvärr inte,,

Angelica säger:

jag är ingen man älskar, jag är bara en sån man ligger med

Hjärtkrossad karljävel säger:

Jag vet



Hahahahahaha jag låg dubbelvikt och skrattade för mig själv.. Jag vet dock inte om det är nåt bra att va ett liggobjekt,, eller? För ett par år sen blev jag knäckt av en kille som jag vart lite intresserad av, tillochmed så intresserad att det pirrade i magen på mig.. Hans fina förklaring att det aldrig skulle kunna bli något var:
Angelica, du har knullpotential, men du är fan ingen man blir kär i. Haha fy fan det där satte spår ska jag säga er, varför tror ni annars jag strortrivs med att va singel? Den där lilla kommentaren är inget jag vill höra igen!

Jag är min lyckas egna smed...


Kommentarer
Postat av: Josiee

ojjj haha :)

2009-02-05 @ 23:07:17
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Anonym

Godmorgon!

sv. oj,

2009-02-06 @ 09:38:29
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: Jsoul

mys blogg :)



jag tänkte slänga in ett tips till dig om hur du kan tjäna pengar lätt på din blogg utan en massa

besökare.



kolla in mitt inlägg om detta :



http://jsoul.blogg.se/2009/january/tjana-pengar-pa-bloggen.html



PUSS !

2009-02-06 @ 10:17:46
URL: http://jsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0