Hur många ord?

Den stora frågan idag är hur många ord har jag skrivit på min uppgift till Event Management? De går att räkna på en hand ska jag erkänna för er. Kl 7 gick jag upp i morse i hopp om att effektivt kunna sitta hela dagen. Gick till hemköp, käkade frukost, läste bloggar, bloggade, kollade facebook, läste mailen, sipprade lite té, dregglade över heta Björn på nyheterna och sen var klockan mer än vad jag trodde. Jag behöver de där två första timmarna till allt jag känner mig tvingad att göra. Finns det nån spärr man kan sätta in i datorn så att man inte kommer åt facebook, bloggen, m.m mellan kl 07-16? Om det inte finns,, skulle någon vilja skapa en sådan då? Jag skulle kunna betal mycket pengar för det...

Pengar? Just det hur kunde jag glömma.. Fick ingen lön idag så efter att jag varit och lunchspinnat gick jag förbi Proffice kontor som så lägligt ligger ett stenkast ifrån Friskis.. Stövlade in under pågående lunch och förtvivlat berättar om min uteblivande lön. Ringde huvudkontoret och kollade, jaaa då visar det sig att jag registrerat mina jobbtider för sent.. korkade Angelica. Så det blev ingen lön för mig denna månaden,, men det innebär att jag får två löner nästa månad istället så jag hänger inte läpp för det.

Hoppar över föreläsningen idag för annars kommer jag ju knappast hinna färdigt med projektplanen som jag skriver. Forskningsplanen är äntligen klar och inskickad.. Check på listan. Kom på när jag satt på spinncykeln att jag inte har någon danslektion ikväll för det är tydligen sportlov så med andra ord har jag ingen ursäkt att smita från plugget.
Min lilla belöning ikväll blir lite mat på Harrys för halva priset, deras onsdagsdeal. Pär har bokat bord från kl 20.30 så jag ska komma dit vrååååålhungrig!!!

Sluta blogga Angelica du måste plugga!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0