Idag är jag vuxen minsann

Jag känner mig så otroligt vuxen när jag ringer och bokar bord för mig och mina väninnor som det så fint heter. Jag är supervuxen idag! Att gå ut och äta en fredagkväll känns jättevuxet tycker jag, iaf om man heter Angelica och Sofia som i vanliga fall brukar rulla runt som två kräftskivehattar. Åh jag ska göra mig jättefin och se så där allmänt elegant och pryd ut. Ja en ovanlig fredag skulle man kunna kalla det.
Extra vuxet är det att tvätta tycker jag,, åh jag är så duktig idag! Min projketplan börjar sakta men säkert bli klar, och den är skitbra om jag får säga det själv. Ibland lönar det sig att skjuta på dead lines. Och jag är så vuxen när jag snabbt svarar på Proffices sms om lediga jobbtider.. jisses jag är så professionell när jag med ett litet knapptryck bokar upp mig på jobbpass som jag vet inte krockar med något annat. Janne måste verkligen tycka jag är en bra konsult. En löneförhöjning kanske? Och nu ska jag vara vuxen och fortsätta plugga och lyssna på lugna favoriter som alla andra vuxna människor.

Den här helgen präglas av Borlängebesök titt som tätt. Ikväll kommer Viktoria, Becca och Emelie hit, imorgon kommer Tessan hit för att strosa på stan, jag är lycklig minsann :)

Vuxen och lycklig är det nya Angelica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0