Jag skriver korkade saker ibland

Varje gång jag skrivit ett inlägg och sen publicerat det så läser jag igenom det och ibland kan jag upptäcka i läsandets stund att jag skriver så korkade saker,, jag skriver innan jag tänker. I förra inlägget skrev jag "tanken på att någon av icke manlig karaktär har varit och pillat på mig gör att jag vill kräkas.. " Det där lät korkat. Det finns många som är homo- eller bisexuella och ni skulle säkerligen inte "kräkas" om någon av samma kön tog på er, men för mig faller det inte riktigt lika naturligt. Jag fick det att låta som att jag tycker det är äckligt när två av samma kön tar på varandra, men nej så är det inte. Bara jag slipper bli på tagen på så respekterar jag vad ni andra gör.. Oj det här kanske lät ännu mer korkat.. Men jag vill inte att några arga kommentarer ska förstöra min dag. Och jag hoppas verkligen ingen tog illa upp och kanske kan det vara så att det bara är jag som tänkte på hur korkat skrivet det var.



Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, det är ju bra gjort! :P

2009-02-13 @ 14:10:00
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0