Kärleksmums och spinningfeber

Den här dagen är verkligen toppen och det finns nog inget som kan förstöra den. Jag och Tessan har äntligen skrivit klart schemat till TUR-mässan. Hoppas att allt stämmer, kan dock vara så att några inte får någon lunch, men jag ska ringa företaget bakom Gainomax och fråga om de kan sponsra oss,, sörpla i dig en gainomax i smyg inne på toaletten och du behöver ingen lunch. I flera veckor har jag haft ett begär efter kärleksmums men ingenstans går dessa små härligheter att finna, inte ens på Ica. Antingen får jag adoptera en mormor eller så får jag googla på receptet och baka en jävla kärleksmums själv. Men på Waynes hittade vi något som såg ut som kärleksmums iaf =) Lite kokos på toppen och du kan lura smaklökarna.


Tessan mina lilla midsommarsill bjöd mig på fika,, jag blev alldeles varm i hjärtat. Brownie med grädde satt fint i magen men något som sitter ännu finare är kalops.. haha tantvarning på det tycker Tessan men fy fan vilket lyx. Annat än broccolisoppa och lasagneplattor det..

Spinningtrenden har utökats storartat i Borläng/Falun regionen. Alla som är "inne" spinnar. Det har nästan gått så långt att det diskuteras cykelmodeller och skavsår i underlivet. Spinningfebern sprider sig som eld i torka och ja jag ska faktiskt iväg på ett pass om en timma.. Härligt att avrunda dagen med något svettigt.

Jag är alla flickvänners stora skräck,, Träffade en av mina killkompisar i skolan idag, han frågade om det blir fest i helgen, jajamensan säger jag och frågar om han har mitt nummer så att han kan ringa mig när han kommer.. Asså jaa jag hade ditt nummer säger han, men det var innan min flickvän raderade det.. Haha men vafan, det är ju inte direkt så att jag stjäler andras pojkvänner ;) Eller?

Allvarlig konversation på msn

Sofia! säger:

ja det är det, är du brunstig angelica?

Angelica säger:

jag är sugen på att mysa

Angelica säger:

jag vill skeda och se på film

Angelica säger:

gå långpromenader och sen krypa ner under täcket

Sofia! säger:

OMG, det där låter som ett förhållande!?

Angelica säger:

hahahhaah neeeej för fan!!!!!



Kommentarer
Postat av: Tessan

allt för min påskkyckling! :) men ge mig kalops!! & nästan sönderkokta morötter, jumm!

2009-02-20 @ 16:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0