Lördag!

Nu känns det som lördag, efter lite spinning, lördagsfika hemma hos mig med Sofia och dammsugning av min stora lägenhet så har det äntligen mentalt för mig blivit lördag. Var på bolaget och köpte "findricka" av Björn. Varken jag eller Sofia kände någon inspiration, vi hade storslagna planer på allt vi skulle inhandla, det slutade med att det blir vin/cider ikväll. Efter ett litet kontoutdrag insåg jag att jag inte har råd med något denna månaden och det är nästan tre veckor till löning. Hur får man 250 kronor att räcka till löning?


Så här ser det ut i min lägenhet nu, massa möbler och fluffiga kuddar. Hjärtana i taket har jag omsorgsfullt klippt själv. i bakgrunden på bilden ser ni oinbjuden tant.

Det har äntligen slutat snöa, jag bor i södra norrland och här är vintern längre än i småland, jag kan nästan lova er att krokusarna, snödropparna och tussilogas redan börjat krypa fram.. Finns det ens tussilagos så här långt upp i landet?

Ikväll blir det en liten chillförfest hos mig innan Harrys, till och med Spångelispång kommer :)
Dagen till ära ska jag nog duscha lite också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du bor inte i södra norrland, du bor i svealand:p

2009-02-07 @ 16:08:06
Postat av: Malin

Jag tänkte också vara geografiskt petig och påpeka att Dalarna inte är norrland. Hälsingland är norrlands sista utpost innan man kommer till resten av världen.

2009-02-08 @ 12:14:00
URL: http://clownmatskoffein.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0