To date or not to date..

ja det är den stora frågan.. Camilla sa att så länge jag bor i Falun kommer jag vara singel. Och det är inte för att jag är ful, nej det är för att alla här har redan sina framtida partners som de känt sen lågstadiet, de väntar bara på att tiden ska bli mogen för att kunna binda sig. Dessutom är det ingen som vill ha en student, för de vet att vi kommer flytta härifrån förr eller senare.. Och jag är livrädd för att bli fast här..  Men när jag var på Åhlens idag kom jag på andra tankar när jag hittade den här lilla boken (på rea dessutom).


Stora dejtingboken - En handbok i konsten att dejta rätt och roligt av Bella Linde

Blickar har mötts, glas har klingat, några ord har bytts - kanske har vi till och med dansat.
Så då är det väl bara att gå hem ihop?
Eller kanske aldrig ses igen.
Men hallå! Stopp ett tag! Det finns faktiskt ett mellanting - en umgängesform som allt oftare praktiseras i modern svensk tid, och som dessutom är både rolig och romantisk. Samt lätthanterlig.
Om vi bara visste hur man gör.

Nu ska jag göra en kopp te och läsa mitt lilla fynd för 25 kr. Jag uppdaterar senare om jag hittar nåt intressant. Nu ska vi, ni mina kära läsare och jag lära oss hur man dejtar.

Later!

Kommentarer
Postat av: spiderchick

spännande bok =)

2009-02-01 @ 20:25:18
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Anna

Lätt att jag ska köpa den här! =)

Du har förresten likadana ljuslyktor från Indiska som jag har. Väldigt mysiga! =) Om du känner för det så titta in på min sida. Skriver mycket om män och det förvirrade singellivet.



//Den eeeeviga singeltjejen

2009-02-01 @ 20:46:57
URL: http://minegenlillablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0