Alldeles för tidigt

Det är fan sjukt att man ska behöva gå upp så här tidigt för att få tjäna lite pengar. Jag förstår inte såna som jobbar 7-4 varje dag, det kan inte va så spännande, man missar ju samma tider på dagen alltid och så har man knappt två timmar på sig att afterworkshoppa för att sverige har bestämt att ha europas kassaste öppettider. När ska butikerna lära sig att ha öppet efter efterfrågan? 12-20 skulle va betydligt bättre än 10-18, för att inte ens tala om bankens öppettider...
Påminn mig om att jag måste ringa receptionen och anmäla mig till tentan, jag tror dock det är för sent att anmäla sig, typiskt mig att aldrig va ute i rätt tid.
När jag blir (om) stor ska jag ha ett jobb där jag bestämmer alla arbetstider själv, jag ska sitta på Starbucks med min mac (ja för pc kan man ju inte ha om man är en framgångsrik buisnesswoman) och skriva viktiga dokument och rapporter, jag ska luncha ihop med mina klienter på någon av wagamamas restauranger och jag ska göra flådiga presentationer som kommer få min chef att höja mig över skyarna, jag ska ligga med min chef på skrivbordet i kontoret som har panoramavy över Themsen och House of Parliament... oj jag kom visst in i nån slags trans när jag förutser min framtid, jag ska, jag ska , jag ska va där en dag.. tre terminer kvar, bit ihop nu Angelica! jobba för att kunna spara pengar till den planerade flytten.. Jag vill!

Nu fick du nåt att läsa till frukosten Tessan :)
Håll tummarna för att jag får gå med det roliga skiftet idag och att jag slipper plocka livs eller sjukhus... buuhuu jag hatar loppor.

Kommentarer
Postat av: Tessan

hehe tack, det var snällt av dig att fixa! :)

2009-01-20 @ 08:32:02
Postat av: Ps

Hahahahaha...vilka är roliga skyftet? och vad roligt att gud läser din blogg..du slapp ju livs och loppor

2009-01-20 @ 16:27:20
URL: http://soholat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0