Angelica hjärta IKEA

När IKEA tillverkar möbler som tillochmed jag kan montera då blir jag fan kär. Jag tror minsann att Kamprad är mannen i mitt liv. En lampa och två bord har jag alldeles själv lyckats sätta ihop. Jag ska ta en bild sen när jag orkar så att ni får se. Efter några svordomar och utbrott har jag lyckats sätta upp gardiner också så nu är jag nöjd. Dock så har mitt glammiga liv inte börjat så bra, jag ligger här med världens sjukaste huvudvärk, har så tråkigt så jag bara råkade klicka hem en liten vän på nätet som kan underhålla mig.

Idag flyttade Karin ut så jag känner mig som världens minsta människa i världens största lägenhet som säger eko varje gång jag öppnar munnen. Men imorgon ska jag inhandla lite grejer och något att sätta på väggarna för visst är det så att Falun numera har söndagsöppet?

Efter att jag fått ordning på min studentlya med provisorisk inredning vad sägs om inflyttningsfest på nytt nästa helg? Ett facebookevent skulle sitta på sin rätta plats.. och nej Becca du kommer inte undan, du ska hit hur jobbigt det än är att ta sig till Dalarnas huvudstad.

Jag har varken dammsugare eller micro, men vet ni vad jag har? En vattenkokare som jag köpte idag :) Så nu ska jag sippra te!

Kommentarer
Postat av: pia

Dammsugare är överskattat! Man klarar sig gott och väl med en sopborste ;)

2009-01-31 @ 19:31:32
URL: http://paien.blogg.se/
Postat av: Soffan

Såg att det fanns billiga dammsugare på rusta, typ 199 spänn, om du inte orkar gå upp för trappan och hämta min då vill säga...:p inflyttnigsfest i helgen låter great,´för jag e väl bjuden föresten?

2009-01-31 @ 19:46:12
Postat av: Elin

Vad var det för en vän du klickat hem? Thai-fru? Rabbit? Nu är jag nyfiken!

2009-01-31 @ 19:56:46
URL: http://tribute.blogg.se/
Postat av: Cääm

Är du allvarlig när du säger att det är söndagsöppet i Falun? En nyhet för mig! Men gött.

2009-01-31 @ 20:01:46
Postat av: Malin

Såg i en annan blogg som du kommenterat att du är trött på blondinbella.. Såg dock att skrivit om samma sak som henne.. ^^ IKEA gillar ni båda två iaf..

2009-01-31 @ 20:22:19
URL: http://malinphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0