BLOGGA!!

Jag får påtryckningar från omvärlden om att jag måste blogga. Har ju inget att berätta för allt är topphemligt numera. Men en liten snabbresumé kan jag bjuda på enbart för att hålla humöret uppe på er. I punktform ska ni få den till råga på allt.

-Såg på let´s dance med Sofia igår.´
-Åt glass
-Bröt nyårslöftet och stal en godis ur Sofias påse
-Drack ett glas vitt som blev till två glas
-Jag och Soffan ringde land och rike runt och störde folk, min lillebror bland annat som vägrar komma hit för att roa Sofia.
-Åt på Maestro och tittade på folk
-Tvättade på nattliga tider
-Hade djupa konversatiner på msn
-Spenderade natten med en full mystisk man
-Såg halva Pretty Woman med Karin, Ida och Emma
-Promenad med Camilla
-Sov några timmar i min ensamhet

Och vet ni vad, nu vill jag bara att dagen ska ta slut.. På måndag börjar nya terminen med nya kurser.. jag orkar inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0