Da Moviestars alterego

När tillochmed Malin http://www.clownmatskoffein.blogspot.com/  börjar modeblogga då måste jag också börja. Varför dubbleras antalet besökare när man lägger upp en "dagens outfit"? Vem är det egentligen som intresserar sig för vad någon annan har på sig? Näe usch min blogg kommer aldrig bli en renodlad modeblogg.
Dagen till ära ser jag ut så här!



Skjorta från JC
Klänning från Gina Tricot

Haha det där kommer ni typ aldrig få se igen "Dagens outfit" vilket onödigt vetande.
Nu är jag vrålhungrig och måste rusa iväg på frukostdejten. Jag tog inga klackar som planerat, har man klackar när man är med Camilla känner man sig som ett höghus ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0