Det är helg!

Jariba nu är det helg! Ge mig csn imorgon och jag är lyckligast i världen. Jag är inte bitter över att jag inte klarade tentan, det är en värdslig sak som Karlsson på taket skulle uttryckt sig. Så näe inget plugg i helgen, jag ha storslagna planer som jag ska utföra tillsammans med singlarna Sture.. Vi ska åka stjärtlapp,, jajamensan.. och du Sara kommer inte undan, det finns tre stjärtlappar som gömmer sig hemma hos mig :) Vi ska åka stjärtlapp uppe i grustagen vid gruvan... eller nej ännu bättre, svärdsjöbacken! Vit helg för mig innebär ett glas vitt och och stjärtlappsåkning i snön,, vitt helt enkelt... lite vaniljglass på det ohlalalalaalalalala.. helgplaneraren är i farten.

Oh no mitt nästa projekt är att få Math till att stanna i Sverige och inte flytta tillbaka till Slovenien,, jag skulle inte överleva utan att få se honom på skolan lite då och då (jag överdriver).. Han sitter här bredvid och pluggar svenska för fullt, han skriver något om midsommarfirande,, imponerande duktig är han.. Åh nu läser han min blogg, ett bra sätt att lära sig svenska på :) Inte så akademiskt kanske men ett talspråk som man kommer långt på. haha

Ikväll är det ki box på friskis med Anna,, jag ska göra ALLA armhävningarna på tårna som en riktig man.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ledsen att döda dina förhoppningar men pengarna kommer inte förän på måndag. En kompis ringde och frågade :'(

2009-01-15 @ 20:40:17
URL: http://clownmatskoffein.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0