Dvärgen och Vetten

Det var en gång för längesen en liten dvärg och en längre vette... Jag tycker det är lika kul varje gång att göra mig lustig över Sofias längd, hon är så kort att hon nästan inte syns när hon går i oklippt gräs på sommaren. Hon är så kort att hon tillochmed har tillstånd till att parkera på handikappsparkeringen på Ica.
När jag går bredvid Sofia känner jag mig som en fotomodell med två meter långa ben a lá Heidi Klum,, hörru Sofia, hur är temperaturen där nere? På högstadiet hade jag Buffoloskor, de ligger hemma hos pappa i garderoben, jag ska ge dom till Sofia i födelsedagspresent så att hon kommer upp lite bland molnen hos alla oss andra.

Bilden säger ju allt. Faläng är längre än busshållplatsen.. Men var är Sofia? Åh jasså där nere, nu ser jag. Jag är överlycklig över att Sofia är så pytteliten.


Jag och Faläng är nästan lika långa. Ta nu bild 1 och jämför med bild 2.. av bilderna att döma är jag ett huvud längre än Sofia, minst.
Det här var ju en fin liten hämnd. Sofia gjorde åtlöje av mig igår på bussen hem, hon kallade mig för vette och skrattade rått åt att jag påminner om Nils Karlsson Pyssling.
 
Åka till skolan snart kanske (ja jag vet jag är fortfarande inte färdig med caset).

So long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du e bara avundsjuk för att jag är minst ett huvud längre än dig i verkligheten Angelica Karlsson Pyssling:) hahahah:p

2009-01-15 @ 11:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0