En flaska vin och morgonspinning

Glömde avslöja igår vem som var min hemliga lunchdejt,, det var Malin i egen hög person :) Jag fick veta en massa nytt under vår dejt, blandade känslor, upprörd chockad,WHAT!!! haha.
Efter lunchen råkade jag träffa  på Camilla, hon kom hem på en kopp te. Vad hände med mitt tentaplugg? Vänta det kommer mer, inte nog med att Camilla var tésugen hon var vinsugen, mitt fredagshumör som jag haft hela veckan smittades av sig på henne.
Vi traskade till bolaget, inhandlade två flaskor vitt, traskade vidare hem till Camilla, la flaskorna på kylning i frysen, gjorde popcorn, korkade upp vinet och sen blev det som det blev. Hur kan två halvfulla glas bli till en flaska? Det ska jag skriva en uppsats om, och så ska jag skriva en uppsats om hur (no-name) får till det titt som tätt trots fel uppsättning av DNA.
Efter ett par glas gjorde jag och Camilla det som vi så länge pratat om nu, vi har satt upp specifika ligg och skedregler. De är så strikta att nu har vi satt oss själva i klistret. Vårt liv som orörda nunnor kan härmed inledas..
Vi hade engelsk afton igår, glömde bort att vi var svenskar och pratade engelska istället,, det blir så mycket roligare att prata då, haha. Vinglade hemåt vid 22.30, tidiga kvällar är de bästa!

Vaknade kl 06.30 i morse, funderade en liten stund över vad det var jag skulle göra uppe så tidigt,, aha spinning på friskis var det ju.. Slängde i mig två glas vatten, hade behövt en resorb men hittade inga sist jag storhandlade på apoteket. Det gick kanonbra på spinningen, det gick så bra att jag ska spinna en gång till kl 12. Sitter på biblioteket nu och ska vrålplugga. Kuggar jag på tentan skyller jag på Camilla =)

Över och ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0