Hemligt Uppdrag del 2: Avslöjad

Det här går mindre bra.. Jag har blivit avslöjad av två personer om var jag befinner mig på mitt hemliga uppdrag. Jag skulle vara sämst på att gå under jorden, jag klarar mig inte utan kommunikation, hade stängt av mobilen men var tvungen att sätta på för att se om nåt nytt hänt, stängde av den lika snabbt igen. Svarar på era sms senare idag när uppdraget är avklarat.. Förr i tiden fick man vänta i evigheter på att få svar på frågor, den enda kommunikationen var brevskrivande, så varför ska man då svara på sms så fort man får dom? Människan är en otålig individ.. men nej nej inget mer mobilande för mig förrens i eftermiddag.


Jag är inte överdrivet bra på att gömma mig men de två timmarna på hemligt ställe har varit de mest händelserika timmarna på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0