Hold Your Horses!!!!

Carros nya signaturmelodi som hon skrålade på hela kvällen, Hold Your Horses!!! Hon har uppenbarligen blivit ett stort fan av E-Type på gamla dar. Chillfest eller hur var det nu? Det finns inget som heter chill här på Sture, det flippar alltid ur på ett eller annat sätt. Bästa fyllan får man när man blandar jäger med cider (inte i samma glas dock) för hör och häpnad jag var på Harrys till stägning och dansade sista dansen för typ första gången på evigheter. Vanligtvis brukar jag bara vara inne och vända på Harrys, köpa något i baren som jag ställer i ett hörn för att sedan spatsera hem och somna fullt påklädd. Vi hade golvfest i brist på sittplatser vilket har resulterat i att golvet är kladdigt av alkoholsliska drycker, tar man ett steg får man halva golvet under strumpan. Jag borde skura golven med andra ord. Det har tagit mig en timma att ladda upp bilder, sitter uppe hos Sofia där det mobila bredbandet är segare än aldrig förr så titta länge på bilderna nu för min skull.

Hade Sofia haft kuk hade vi legat och knullat just nu, kåtslag på Sturegatan, var annars? Vi ligger och ser på Bingolotto,jag är besviken för att Lasse Kronér inte är programledare, han är lätt hetare än Persbrandt.

Sofia fick ett nummer igår, Peter snygg skickar sms så här på söndagkvällen när vi som bäst ligger i soffan och ser på Bingolotto. "Vad är portkoden" skrev han.. Sofia säger: Åh fan jag fick en chock, jag måste gå och skita. Varav jag nu ligger här och skrattar hysteriskt.


Simon, Sofia och Sara var självklart med igår. Jag har seperationsångest för att Simon ska flytta hem till Skåne. Chillförfesten började bra ända tills...


 


Carro kom dit och livade upp oss dönickar :) Lite bröstmassage är inget jag tackar nej till, får man den av Carro är det den bästa. Åhhh Angelica dina bröst är så sköna, åååhhh ååååhh åhhhh. Hon vet iaf hur hon ska uppföra sig när hon kommer på falufester, Carro rusar ut på balkongen: Vem är Karin??!! Hörru Karin jag har plastmuggar med mig, Karin jag har plastmuggar, kolla!! Men du Carro, att prata rasblandning kanske inte var kvällens topnotch samtal.. haha. Carro slutar aldrig att förvåna mig =)



Elin och Susann är något förfriskade. Susann fick ragg på Harrys, de satt och slemmade halva kvällen, det slutade med att Susann följde med honom hem och nu ångrar hon djupt att hon inte tog hans nummer. Nämen Susann det där var väl onödigt?


Nils och jag är hetare än aldrig förr.



Limpan är veckans "to die for". Han är droppen som får bägaren att rinna över. (överanalysera inte den meningen för ert eget bästa)


Emil har fått en reserverad sittplats. Jag måste vara en fruktansvärt bra vän som tänker på hans ryggproblem som uppstår på fyllan.


Naaaw det är kärlek det.



Sofia har en tendens till sjuklig envishet, har hon fått upp ögonen för någon går denne aldrig fri. Hon hängde och klängde i en mindre road Olle. Sofia borde lära sig läsa av signaler, det var uppenbart att han inte ville dansa sista dansen med henne, men Sofia är inte den som ger upp så lätt.. hahaha jag skrattar inombords. Olle krossade Sofias hjärta när han upplyser henne om hans upptagna civilstatus. Typiskt karljävlar att glömma detaljer. Avrundade kvällen på Maestro med fyllekäk. Olle trallade på I´m yours, jag och Sofia smälter som is i micron när vi hör den.

Kvällens bästa replik kom från Malin som chockerar oss alla.. Malin tar en cigg varav vi gapar stort för Malin röker aldrig.. Malin säger: Detta må icke vara det tyngsta jag rökt på denne ukene. (Visserligen sa hon det inte svensnorska, jag ville bara spica till inlägget lite.

Dagen har spenderats i sängen med den mystiska mannen. Jag älskar att jag har ett hemligt liv utanför bloggen. Nu ska jag och Sofia se på söndagsfilmen på fyran,, A lot like love.. Kärleksfilmer is the shit.




Kommentarer
Postat av: vickan

fan skit i filmen, jag har den på DVD, kolla på fuskeriet på 5an istället..

2009-01-11 @ 21:19:08
Postat av: Susann

Nämen Angelica... det där var väll ännu onödigare... Bara för att jag inte vågade be om ditt nr behöver du väll inte byta kön och låtsas som det är en hemlighet vad vi har ihop;)

2009-01-11 @ 23:08:16
Postat av: Malin

Ey wtf! Norska?! :D Tack för den kvällen förresten, hade grymt kul! Fan jag har stulit en halsduk från Harrys! Jag är klepto som fan!

2009-01-12 @ 00:29:04
Postat av: Soffan

Fan Ankan, du strör salt i mina sår när du påminner mig om Olle:p haha

2009-01-12 @ 13:14:16
Postat av: Angelica den snygga på våningen under

haha stackars mors lilla olle som blev våldtagen av soffan på dansgolvet

2009-01-12 @ 16:44:55
URL: http://angie1986.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha! Malin, kan det vara min halsduk? Den försvann nämligen där!

2009-01-12 @ 17:16:22
URL: http://tribute.blogg.se/
Postat av: Malin

Kanske det! Är den svart/vit och ganska tjock, palestinaliknande och lukar parfym?

2009-01-13 @ 13:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0