Humörsvägningarnas dag

Man ska icke låta sig luras över att man vaknat på rätt sida när det helt plötsligt vänder och irritationer växer i kroppen. Alex har fått stå ut med mina humörsvägningar idag, allt var så jobbigt så jag började nästan gråta och jag överdriver inte ens nu. Har suttit på skolan som vanligt med det där caset som kommer ta mig flera månader att göra. Är caset svårt eller är jag bara dum i huvudet? Såg att det var till Sara man ska lämna in det till och inte till Jörgen så med andra ord rättar hon och hon kan va så jävla petig med allt. Att hon ens orkar.
Uppdrag ligga med Alex gör mig själv förvirrad och nu vet jag inte längre om det är i magen eller i fittan som det pirrar.(det där kan ni ta med en nypa salt). Jag ska lägga det på hyllan över helgen och kyla ner mig själv lite och hoppas på att vakna upp på måndag utan kåtslag. Det här har varit den värsta kåtslagsveckan på länge, måste varit något i Sälen som triggat igång pulsen i äggstockarna som skriker efter att få bli befruktade. Men vafan Angelica, nu var vi här igen. Kl 16.23 en fredag eftermiddag är jag alltid lika likgiltig i det jag skriver,, woops bäst att logga ut från msn och facebook för att inte skriva nåt galet till någon. Mina fingrar får ett eget liv så här dags på dygnet, hur vore det om mina fingrar tyckte bättre om att pilla på annat än tangentbordet?

Ikväll är det ett glas vitt och Let´s dance hemma hos Camilla som gäller. Jag kommer förmodligen sitta och sucka högt över Blondinbella och hoppas på att hon är värdelös på att dansa så att vi slipper se henne varje fredag tolv veckor framöver. Jag överväger att göra om min dagordning och dricka té innan min powernap men iofs så kanske jag blir pigg av mitt té och hoppar över powernapet.

Alex säger att det är hårda straff på att lägga upp en bild på någon annan på internet, finns en lag för det tillochmed PUL om jag inte minns fel. Vad är det värsta som skulle kunna hända, att han vägrar ligga med mig eller att jag får sitta i fängelse i flera år. Det är säkerligen längre strafftid på mitt brott än vad det är för våldtäkt. Sveriges straff är fan sjuka på riktigt. Men Alex vet du vad, om vi ska kunna bygga upp vår relation får du börja med att acceptera att du någon gång ibland kommer hamna i min blogg :) Min blogg är mitt liv och du är en relativt viktig del i mitt liv så med andra ord är du en del av bloggen.. Hänger du i resonemanget?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0