Kronisk trötthet

Ibland är jag smartare än Einstein. Nu förstår jag vad denna trötthet kommer ifrån, mitt chaité är slut och det enda té jag har kvar heter kvällsro, ett té som har lugnande effekt på kroppen,, jag har sipprat i mig inte mindre än fem koppar idag vilket har resulterat i att jag är tröttare än aldrig förr. Jag har knappt lämnat rummet idag, annat än när jag måste kissa ut allt té som inte bara är sövande, det är vätskedrivande oxå. Har legat ner så länge att jag börjar utveckla liggsår och svankbesvär. Min kropp kommer böja sig under belastningen av skivstången på träningen om en timma. Ett litet skivstångspass är precis vad jag behöver just nu. Jag och Camilla tävlar om vem som är mest osocial idag.. jag hoppas på att vinna denna lilla tävling.

Ärlighet varar längst elller hur är det? Alex vet hur det ska gå till.

Alex säger:

gör du?

Angelica säger:

funderar över om det finns någon som är lika tragisk som jag

Alex säger:

finns de säkert

Han är alltid lika trevlig mot mig :)
Nu ska jag slänga på mig träningskläder! tjupp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0