Lär dig nån gång Angiebangie!!

Att jag aldrig lär mig att inte träna när jag är sjuk. 4 minuter, halva uppvärmningen med andra ord klarade jag av idag på passet innan jag började se stjärnor och fötterna tappade kontrollen. Det krävs mycket för att jag skamset ska behöva lämna jympasalen med svansen mellan benen, japp då förstår ni hur piggelin jag är idag. Jag borde gå nån kurs i hur man lär sig lyssna till sin kropp för att undvika detta, jag kallsvettas och fan tro det eller ej men är det hjärtsvikt jag känner. Jag har myror som kryper i fötterna på mig, kan det va flunsan? En blandning mellan feber, huvudvärk och myrkrypningar, inga roliga sympton det här inte. Till råga på allt har jag fått en släng av den mindre sällsynta kramsjukan, var är Mystiska Mannen när jag behöver honom som mest? Börjar bli på tiden att plocka fram trollstaven a lá Harry Potter, vifta lite med staven och säga de magiska orden "Accio" Mystiska Mannen..

Sitter och väntar på att Camilla ska ringa så jag har nån att beklaga mig över. Gah ska ju till skolan imorgon på det viktiga mötet,, tjjjoooohoooo,, jag kommer svimma på bussen till Borlänge. Det verkar som att alla ska bort i helgen, tillochmed Sofia ska bort, hon ska tydligen hem till fucking Åmål/Bengtsfors. På fredag ska jag, Anna och Fritz  (annas nya ragg) på utflykt till IKEA i Valbo. Jag ska agera tredje hjulet en halv dag, åh spännande. Det brukar vara Sofia som på nåt konstigt vänster är tredje hjulet så för att jag lättare ska kunna sätta mig in i hennes onekligen tragiska situation ska jag nu prova på hur det känns =) Men hörru Soffan, när du kommer tillbaka ska vi vandra över stockar, stenar och snöhögar här i Falun för att hitta Olles lya. Han krossade ditt hjärta och strödde salt i såren på dig, vi ska hämnas Soffan, hämnas. Hur ska du annars kunna gå vidare i ditt liv?

 
Haha sorry Soffan att du fick en mindre bild. Jag älskar att hitta übergamla bilder, de här är tagna våren -07 på den tiden jag och Soffan var på Harrys varje helg nyktra. Att gå ut nykter är det bästa, man är skitsnygg hela kvällen och jag har aldrig fått ligga så mycket som jag fick då (överdrift, eller?).

Var är min slav som ska fylla på mitt vatttenglas?

Kommentarer
Postat av: Soffan

hahaha fy fan vilken bild:) Hoppas du blir frisk snart!

2009-01-28 @ 17:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0