Nu förstår jag...

varför mitt mobila bredband från det mindre bra Tele2 loggas ut när jag inte är vid datorn under en längre tid,, det har nån slags utloggningsfunktion om man är inaktiv i 20 minuter. Det har jag aldrig upptäckt tidigare. Och vet ni vad jag vill säga med detta? Jag har alltså effektivt pluggat, så effektivt att jag inte ens har kollat facebook var tionde minut eller haft menlösa konversationer på msn :) Jag är nästan stolt över mig själv!
Om 30 minuter ska jag träffa min för stunden hemliga lunchdejt, jag är vrålhungrig. Följden av att springa på morgonen blir att man är hungig hela dagen, så lunch på salladsbaren kommer göra susen och sen ska jag fortsätta plugga.

Vill ni veta den senaste updaten från Sture (gräddhyllan i Falun)?
Sofia ska på dejt, och det är inte vilken dejt som helst, det är en träningsdejt. Hon bytte nummer med en snubbe på Harrys sist vi var där och igår kom han fram till henne på  Må Bättre och kom med det mindre usla förslaget att träningsdejta, så idag kl 17.45 är det jag som smyger i buskarna utanför Må Bättre. Höll nästan på att skriva, "var hittar man killar som tränar"? Sen kom jag på att jag träffar dom varje dag när jag tränar, de är ju överallt. Vill ni veta hur en typisk friskis och svettis kille ser ut? För stor överkropp som inte passar till underkroppen som de tydligen glömt bort att träna och så drar de alltid handen genom sitt svettiga hår varje gång de byter övning. Jag ska börja hänga vid de fria vikterna och se svag och hjälplös ut, hoppas på att någon vänlig skäl med oproportionerlig kropp ska lära mig tekniken, så att han får verka lite duktig. Aldrig mer att jag ska ha en pojkvän som inte tränar, min förra var den lataste person jag någonsin träffat,den värsta soffpotatisen någonsin.. usch jag blir tillochmed provocerad när jag tänker på det.

Dags för lunchdejt!
So long meine Lieblings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0