Överdrivet mycket häng

Jag och Sofia har en tendens till att överdriva. I flera veckor har hon suttit fast i sin c-uppsats och har inte haft tid över för en kär gammal vän, juluppehåll och nyår har gjort att vi inte haft tid att ses över huvudtaget. Nu ska vi överdriva vårat hängande, efter träningen blir det häng i soffan hemma hos Sofia med en kopp té och en sammanfattning av dages bravader. Har dock inte hänt så mycket idag, då får vi helt enkelt ljuga ihop en bra story för att ha nåt att prata och reflektera över. Innan jul grät Sofia en skvätt (jag överdriver nu) över att jag bytit ut henne mot Camilla. Sofias hjärta krossades när jag skuttandes entrar bolaget med Camilla vid min sida. Sofia tappar hakan,, men nej nej Sofia du är inte utbytt,, Camilla väger dock upp alla dina brister ;) Haha ge mig ett kollektiv där jag kan stoppa in alla mina vänner så att jag kan hänga med alla lika mycket! Trots att jag och Sofia numera bor en våning ifrån varandra träffas vi mer sällan än när jag bodde i Borlänge, det är uselt av oss. Att flytta från Falun till Borlänge är det sämsta beslutet jag någonsin har gjort. Ett år i Borlänge och jag blir helt förstörd. Falun är ju trots allt Dalarnas huvudstad ;)







Jag och Sofia tävlar om vem som svankar bäst. Läroverksparken när den är som bäst, våren 07. Effektivt pluggande var det som gällde första året i Falun. Nu ska jag springa iväg till friskis på ett danspass och sedan är det överdrivet häng med min sämre hälft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0