På Hemligt Uppdrag

Jag stortrivs när jag har hemligheter för er, den enda som vet var jag befinner mig är Camilla, så hörru Cam nu får du va tyst som en mus, pip pip. Idag är en sån dag då jag ska smyga förbi er alla obemärkt och ingen vet var jag är.. visst är det fantastiskt? Ingen msn på hela dagen, och ja jag har tillochmed stängt av mobilen.. Är ni lite nyfikna nu?


Jag är på ett topphemligt ställe där ingen kan hitta mig. Förlåt Vickan för att jag inte tar mig tid att plugga med dig idag men det jag måste göra är viktigare än något annat :(
Uppdaterar senare, idag är det bara jag, A och G i fokus.
Den som avslöjar mig kommer få något speciellt i belöning,, för hey det kommer aldrig hända ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0