Påminn mig själv

Jag får inte glömma bort att jag arrangerat ett TUR-möte på onsdag kl 13.00 på skolan, det skulle va så typiskt mig att arrangera något och sen glömma bort. Så Tess och Terese ni kan ju slänga iväg en vibb på onsdag morgon som en liten påminnelse. Jag har bränt några hjärnceller de senaste månaderna, jag har mängder jag måste göra men jag glömmer alltid bort vad och sen när jag väl kommer på vad jag skulle göra så dyker något viktigare upp. Som till exempel, skrev inte jag för en timma sen att jag skulle dricka té? Tillochmed det har jag glömt. Eller att det gått en hel vecka på juridikkursen och jag har inte ens kollat litteraturlistan, hur svårt ska det va jag sitter ju ändå med datorn i högsta hugg, ett par tangenttryck och det är avklarat. Har iaf böckerna till forskningsmetodiken, bra där Angelica!
Eller den simplaste saken att registrera mina jobbade tider i protime så att jag får lön,, eller att ringa Proffice och fråga varför jag aldrig får mina lönespecar, eller kopparstaden som jag skulle ringt för tre veckor sen och fråga om vi kan få en fungerande boxer, eller Tele2 som jag ska ringa till för att klaga på mitt mobila bredband. Hur svårt ska det va att göra allt det där? Inse hur tillfredsställande det måste kännas när jag prickat av allt på to-do listan.. Fan jag glömde, jag är student och är aldrig ledig, det är ALLTID något man måste göra. Inte ens på helgerna kan vi slappna av. Sommaren 2010 kommer bli den bästa i mitt liv,, Företagsekonomen Angelica Karlsson flyttar till världsmetropolen London.

Nu ska jag göra en kopp té och inspektera litteraturlistan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hu! du får nog påminna mig också! min hjärna går skrämmande sakta nu för tiden.

2009-01-26 @ 20:29:14
Postat av: Tessan

hu! du får nog påminna mig också! min hjärna går skrämmande sakta nu för tiden.

2009-01-26 @ 20:29:31
Postat av: Tessan

det förra var från mig. varför försvinner namnet hela tiden?!

2009-01-26 @ 20:30:30
Postat av: Tessan

VAD HÄÄÄÄÄNDEEEER?! nu kommer du först bli jätteglad för att du har fått fyra kommentarer & sen jättelessen för att alla var från mig... :(

2009-01-26 @ 20:32:14
Postat av: Angelica

hahaah hur fan visste du att jag skulle bli besviken :P

2009-01-26 @ 21:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0