Sängliggandes

Pappa läs inte detta!!!!!(om du mot förmodan läser så skyller jag allt på Sofia)

Jag och Sofia har kommit underfund med att sex är som bäst när det sker slentrianmässigt.. (ta mig lite med en nypa salt nu). Vi pratar mer om att ligga än att ligga.. varför? Jo svaret är enkelt, det är alldeles för avancerat och obekvämt för oss, till råga på allt ska det alltid ske under fel tillfällen och på fel ställe och med fel person.. Fyllesex är ingenting för oss, inte heller bakfyllesex,, för att inte tala om morgonsex, juh.. sex i duschen, njaa, sex i skogen finns inte på världskartan, livrädd för myror.. sex på stranden, inte så mysigt som det låter. Har ni provat ha sex i baksätet? prova inte, ovärt helt enkelt... bastun.. att vi ens tänker tanken,,.sex på toaletten, jag skulle bli så okåt att inget skulle kunna stoppas in.. golvet, hur man än vrider och vänder på det är det alltid någon som får skavsår i knäna.. Ni ser ju själva.. hellre prata om att ligga än att ligga (hur var det med saltet nu?)

Vi har listat de tre bästa platserna:
1. Sängen kommer alltid vara nummer 1.. Tråkigt säger ni? Det bästa säger vi.
2. Köksbänken.. luta dig framåt och diska samtidigt,, bra för oss med tidsbrist.
3. Bakom hörnet vid de fria vikterna på gymet.. stora speglar,, humdidum

efter detta inlägg kommer jag och Sofia aldrig få ligga... men vad är väl en bal på slottet?

Nu fick ni er en liten funderare va? Jag är så hungrig så jag orkar inte hitta på nån bra avslutning.. Mot Octaven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0