Sjuk men likväl ambitiös

Vaknade upp i morse av att rummet snurrade och insåg att jag borde ligga lågt hela dagen. Har spenderat hela dagen i sängen/soffan och halv sovit, drömt konstiga drömmar och feberyrat. Det sjuka är när man har feber, man vet inte om man sover eller är vaken, till råga på allt så låter alla ljud dubbelt så högt. När Karin fönade håret i morse lät det som att någon gick runt med en Philips dammsugare från 1973 och dammsög bredvid min säng eller när Karin tappar småstenar ute i köket, det ekar fortfarande i huvudet när jag tänker på det. Och satan vad telefonen ringde hela förmiddagen, att jag aldrig lär mig stänga av den när jag är mindre kapabel till att svara. Jag har knappt kunnat konversera på msn idag, var tvungen att avbryta ett par konversationer med Camilla för att jag var nära att svimma. Pust vad synd det är om mig när jag tänker efter.

Stoppade i mig en Ibumetin för jag är så fin, hahah, traskade ner till dansstudion, jag har ju danslektioner på onsdagar och missar man en lektion så missar man ju delar av koreografin som man sedan måste försöka ta igen. Men nu ska jag ju faktiskt försöka lyssna på min kropp så håll i hatten nu, jag var så duktig och inte dansade, satt på en liten stol i ett hörn och anteckande steg och filmade koreografin så att jag kan lära mig stegen ändå :)



Här dansas det för fullt och jag iaktar noggrant. Fan jag måste nog va RG Daladans mest ambitösa dansare, sitter där med feber med mitt rosa lilla anteckningsblock i högsta hugg.


Titta så ambitiöst jag antecknat :) Jag försökte skriva lika fort som fötterna går. Och vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska ha SATC marathon med mig själv, dricka c-vitamin, äta godis och dricka cola. Blir jag inte frisk efter det här finns det nog inget som kan göra mig frisk.
Och jag är inte det minsta avundsjuk på alla som ska ut ikväll =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0