Skräckblandad förtjusning

Hahahaha jag sitter på bibblan och skrattar högt inombords. Jag klistrade in min och Carros konversation så att ni förstår =)

FITTLER säger:

i helgen, kanske bio ikväll och imorgon kanske hem till diiiiiiiig

Angelica säger:

vaaaa????!!!

Angelica säger:

vill du komma?

Angelica säger:

hahaha jag älskar att du bjuder in dig själv

Angelica säger:

och jag hade älskat om du kom

FITTLER säger:

men du frågade ju på bloggen om jag ville komma ditt schizo haha

FITTLER säger:

ja men jag kan tänka mig att komma faktiskt

Angelica säger:

tack för att du förvarnar mig så jag kan ladda mentalt

FITTLER säger:

hahaha men jag ska försöka bete mig såntfall

Angelica säger:

DU MÅSTE KOMMA!


Sist Carro var på fest hos mig gick det livat till minsann, hon är ett litet energiknippe som studsar runt lite överallt förutom när hon har hetsiga diskussioner om politik och etnicitet. Men en fest utan Carro är ingen riktig fest. Jag är laddad nu Carro, så nu måste du komma annars skulle jag bli onekligen ganska besviken =) Men hörru,, glöm INTE plastglasen!


Nå vad tror ni, blir det nåt finbesök från Borlänge på lördag?



 


Kommentarer
Postat av: Carro

lägg av med att lägga in msnkonversationer. jag kommer aldrig våga skriva något om tex min sjukdom, läggning eller något om alla mina tusen fördomar.



jag är rädd för dig

2009-01-23 @ 14:19:51
URL: http://fittler.blogg.se/
Postat av: emil

carro kan göra en hela fest!!!!!:)

2009-01-23 @ 14:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0