Svenska öppettider

Premiären på min livsstilsfilm blev vad man skulle kunna kalla det en flopp, det som hände stod inte i manus. Klockan 09.59 skulle jag och birollen Camilla träffas utanför Café Vi tre där vi skulle äta frukost. Inte en sekund sena var vi och ovanligtvis så infann vi oss på plats samtidigt. Hungriga som vargar var vi när vi helt plötsligt inser det som inte får hända, de öppnade inte förrens kl 11!!!! Hade vi bott i London hade det här ALDRIG inträffat, men svenska småstäders öppettider får mig att vilja emigrera nu på en gång. Måste de alltid anpassa öppettiderna efter morgontrötta/bakfulla människor? Kan de inte anpassa dom efter oss vanliga dödliga istället. Så vi strosade på stan en timma, jag inhandlade månadens billigaste läppglans och vantar för en hel familj. Sedan fick vi äntligen äta frukost som blev till lunch och så proppade vi oss en muffins på det dagen till ära.

Nu ska jag skruva ihop bord.. Åh Becca vart är du när jag begöver dig som mest?


Kommentarer
Postat av: Becca

Det är ju bara att ringa å sen sätta in pengarna på mitt konto så kommer jag dit på en kvart:P

2009-01-31 @ 17:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0