Tillbaka till verkligheten

Jag tycker inte om att vara ledig för länge för det är så fruktansvärt jobbigt när man börjar jobba och plugga igen. Jag har inte gjort nåt vettigt sen 17 december, inte ens tränat har jag gjort och nu måste jag sätta igång med allt samtidigt. Har jobbat idag och det var den sugigaste dagen på länge, kändes som att klockan stod stilla för det var ingen rolig som jobbade som man kunde småprata med i gångarna. Röd dag imorgon, kul för er som inte måste plugga ja jag är bitter :(
Men vet ni vad!!!! Jag har spanat in vårschemat på friskis och det är topnotch, de har tillochmed aerobics nu och två danspass :) jag är överlycklig, för att inte tala om kickboxningen som har utökats med ett extra pass i veckan. Vilodag finns inte längre i mitt vokabulär för då kommer jag aldrig hinna träna alla pass jag vill.

Oj jag glömde bort att jag bloggade,, hmm en timme senare.. Jag har lagt upp lite bilder på facebook istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0