Jag överlevde

Tro det eller ej men jag överlevde föreläsningen. Den var intressant så det kanske var därför, event management heter kursen och det är ju sånt jag vill jobba med så det var givande. Men satan vad det tar på krafterna att lyssna i två timmar, på bussen hem igen somnade jag och sen när jag skulle gå hem från bussen var det iskallt. Så nu ligger jag här i sängen igen under täcket med laptopen på magen, ser lite SATC och varvar med bloggning. Imorgon ska jag till IKEA så jag måste va utvilad :) hmm kanske borde skriva inköpslista.

 
Bilderna att döma så kan man nästan tro att jag varit i skolan hela dagen. Är inte högskolan i Borlänge en onekligen vacker byggnad? Första bilden tog jag när jag kom för jag var så fascinerad över alla snö, så mycket snö som jag sett denna vinterna har jag nog inte sett de senaste 10 åren. Andra bilden tog jag två timmar senare när jag skulle åka hem, shit vad fort det mörknar.

 
Jag var seg på föreläsningen och det undgick inte Becca, hon livade upp mig med en liten "krya på dig" lapp.

Ojojoj nu fick jag ett plötsligt tésug!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha ha första gången jag skulle guida nån till borlänges högskola sa jag "Gå på vägen du tar till Kupolen, men gå förbi och fortsätt tills du ser en byggnad på andra sidan vägen som ser ut som en glasstårta. Det är högskolan!" och personen hittade!

2009-01-29 @ 22:26:50
URL: http://clownmatskoffein.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0