Vad är det för en dag?

Lööööördag!!! Jag måste skrika det högt inombords för att inte väcka någon. Det är ju omänskligt att gå upp så här tidigt en lördag men har man tenta så har man och nu jävlar ska jag sätta den!
Mystiska mannen är på visit, trillade in strax efter två, jag visste inte om jag ville skratta eller gråta. En halvfull mystisk man och en trött Angelica med tentaångest är uppenbarligen inte på samma humör mitt i natten, tur för han att jag har sveriges största tålamod, jag lät honom härja en liten stund och vem tror ni somnade först? Att få mystiska mannen till att sova är som att natta en liten bebis, klappa dom lite fint på huvudet och ignorera skriken, deras egna skrik får dom att somna. Så nu ligger han där inne och sover och jag hade nästan kunnat döda för att få krypa ner igen bredvid honom. Drygt att åka hela vägen till Borlänge för att skriva en tenta när lokaltrafiken inte har tider som passar, en timme kommer jag få sitta på skolan och uggla, jag ska pränta in det sista. pust.

Efter tentan blir det en fika på stan med Sofia, visit på bolaget och sen kommer Nils och Carro kl 15,, fint folk kommer sent trodde jag, men de har vänt på det så att säga =) Elin, haka på!
Nu ska jag ta mig en titt på mystiska mannen, han är söt som socker när han sover. Hade jag vågat tända lampan hade jag tagit en bloggbild... eller näe då är han ju redan avslöjad. jag tokälskar min hemlighet,

Kommentarer
Postat av: emil

Jag vet din hemlighet.... ska jag avslöja den?

2009-01-24 @ 11:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0